Trögt

Igår efter träning, hem och lagade mat och mysste med älsklingen en stund, och när han for till garaget så la jag mig i badet, bara njöt, man behöver verkligen bara va och koppla av ibland. gott för själen ♥ Senare på kvällen tog vi oss en lite längre promenad, och jag blir lika överraskad varje gång man ser hur mörkt det börjar bli ute. Dax och ta på sig reflexerna :( men också så får man lov till och tända ljus nu och ha myskläder på :) Idag ska jag ev till Vinninga på en kopp om inte annat så blir det spårträning med hunden. :) PW´n idag var så jävla trög, det kändes som att gå i uppförsbacke hela tiden, men det är ju Tisdag, kan vara det. Hare bra nu så hörs vi senare. Thjotjim
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0