Trevlig helg

Vilken underbar helg man haft, :) I fredags var det film och mys hemma, på Lördan skippa jag rallyn och drog och hade i princip det bästa lydnadspasset någonsin med Midas, återkommer i senare inlägg, annars lär ni tröttna ;) På kvällen var vi hos pappa och Gittan, ida var också där :) Satt i uterummet och tjöta skit ända in på sen kvällen. Tog där efter ett Strög och plocka med Midas, att spana på alla folk och vara med mamma och pappa är det bästa som finns :) Nu idag har jag badat klumpen och det tar ju typ halva dan eftersom man får städa hela lägenheten från golv till tak efteråt!! Nu är också bilarna tvättade och niofyrafem också städad inuti -nöjd- och så kom Fanny förbi garaget, jag, vi ska försöka fixa hennes bil som har några tvåor, så idag kolla vi vad som behövdes. Så jag vet vad jag gör kommande vecka -.- men vad gör man inte för syskonen ❤ Nu är världens bästa sambo och köper godis, och så blir det film, bra avslut på denna helg! Bjuder på en bild från instagram jag tog idag när vi tvätta, helt såld på den appen! (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0