Träningslust.nu

Är så träningsugen!! Å Midas också, han springer på väggarna hemma, och då menar jag också bokstavligt talat det ! Hoppas verkligen ha ork att åka iväg en sväng till klubben idag och i varjefall köra ett kort pass! Saknar så!
Nu är jag på jobbet, helt hemskt att jobba med hosta och förkyllning "/ Ja, jag gnäller mer än en man, det är jag medveten om! ;) men det känns bättre av att gnälla, bara få lite "tycka synd om känsla"
Imorgon är det Peter födelsedag ♥ Körning på kullen står då på schemat :) Kommer bli awsome!! Det sista förmodligen för e3noll innan vintervilan också, så hoppas att dom kommer runt mer än 15 varv denna gången, sist blev det ju turboras "/ Men nu så håller vi tummarna :D Hörs senare hej hej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0