Spår och Kristalen

Efter jobbet kom Teddy hem, det blev fika och lite Wordfued ;) Börjar man spela, ja då är man fast :) Åt mat när manen kom hem och sen drog jag och Midas och spåra, gick hyffsat bra, men tempot kan ju lugnas lite. la ca 250m och det fick ligga under tiden vi sparkade lite boll :) Var längesen vi gjorde det där, jag tycker det är gör tråkigt, men idag så var jag mer motiverad.
Efter det så åkte vi in till Vinninga på en kopp hos Jennie och Fredrik. Senare mös jag och älsklingen till Kristalen ♥ Idag är det KM som gäller, det är lite blandande känslor, lite nervös och helt otaggad. På KMét är det så att dommaren väljer vilken klass man ska starta, så jag och Midas kan lika gärna få gå en svår Agilitybana, vilket vi verkligen inte är på topp för...."/  Därför otaggad då jag näst intill vet hur det kommer gå. Men som sagt det får bli som det blir., Midas kommer ju tyckte allt är gör kul vad som än sker :D Gullepluttbrallweiler ♥
 

Kommentarer
Postat av: p

Ni är bäst såde kommer gå skitbra :) <3 <3

Svar: tack hjärtat <3
Ronja Svensson

2012-09-05 @ 09:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0