GooooooMooooooorroooooooon

Ja för det är det också :) En riktigt god morgon :D Krisp idag också och solen strålar, me like ♥ Igår efter jobbet drog jag och Fanny och fixa delar till hennes bil och gjorde andra ärenden. Skulle ju tränat med hjälp av Fanny men tiden drog iväg så det blev mat istället :) Men efter det drog jag och Midas till Brackelund, fick med oss Jennie också som hade fikakorgen med sig i högsta hugg :) Jag misstyckte inte. Det blev ett rättså flumigt lydnadspass och Midas testade lite gränser. Prövade som belöning och kampa med en bitstock istället och jag lovar, har aldrig sett han så alert :D Nya belöningen jo man tackar :D Måste bara fixa en mer behändigare som man kan vika in i tröjan eller något, så den inte syns. Den jag hade igår fick jag verkligen knöcka in, så jag knappt kunde gå :P Kvällen avslutades med mys i soffan med mannen i mitt liv ♥ Så kär, så kär ♥ Idag blir det tematräff på klubben, Rallylydnad (y) Hare bra nu hej hej :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0