Genombrott

God morgon, dagen startade med PW, vakna till i mitten ungefär, känner mig oerhört taggad och pigg för denna vecka :) Hoppas det håller i sig (y) Igår kväll kollade vi på film med Teddy. Men in black 3, och ja, jag hatar "gröna gubbar" filmer, men denna var rätt okej ändå :) Men den stora fisken hade jag allt lite mardrömmar om :(
 
Nu till mer ingående om Lördagen, som nog var det största genombrottet någonsin. Har fått ett tips att vara med konsekvent när han brallar iväg och leker. ryta till pån visa att det inte är okej, ja och det är nog sant, bra att han tycker livet leker men när det är allvar ja då är det ju allvar. Belöningen får han ju när vi är klara ändå. Det börja med väldigt blandat, när han bralla iväg så röt jag till ordentligt och så fort han sluta eller kom tillbaka var han såklart världens bästa vovve, Midas testade dock mina gränser direkt, han tyckte det var jätte kul när jag blev arg. Och arg var jag, så arg att jag tog bilen och åkte iväg ifrån honom..... men stanna så klart när jag såg hans pannik i backspegeln när han sprang ikapp </3 Och så tog han bollen och drog iväg igen -.- haha knäpp hund! xD Men tillslut så sluta han testa mig och passet gick kanon! Istället för att ta all energi på lek så andvändes det till momenten istället! GRYMMA hund! ♥ Så som sagt, ett bajs pass blev till ett kanon pass med ett stort genombrott. Visserligen vet jag att han kommer testa hundra ggr till men jag har ju sett reslutatet redan, viken energi han kommer ha när han andvänder det på rätt sätt :) Underbart ♥ Vi kommer fasiken varandra närmare och närmare varje dag, helt sjukt vad jag älskar denna klumpen ♥
 
Ikväll ska jag hjälpa Fanny och fixa delar till henens bil och så ska det bli ett pass med vovven :) Hare bra nu!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0