Yoo

Helgen har varit så slapp den bara har kunnat va. Den enda ansträningen jag gjorde igår var att hjälpa Teddy och fixa/städa hans akvarium, det är några hundra liter. Någon som är intresserad ? alla tillbehör medföljer. Annars så har jag och grabbarna bara vart, mysst, kollat massa film och ätit gott. kärlek ♥ Idag, Söndag betyder det kurs, idag trixades det till för oss, då det stod momentet sitt och sedan till stå, och så ska ju hunden stå kvar i den positionen också -hua- Det blir å hård träna tills nästa gång (y) Kul med utmaningar :) Å när jag kom hem hade sötnöten P städat hela lägenheten, varå lyx ? ;D Ska strax sätta igång med maten sen är det fortsatt slappt :) Imorgon (om nu vädret tillåter) Blir det äntligen header fotografering :D Som jag längtat (y) Så håll koll imorrn. Hare gott nu alla ni, Hejråååå
Bild nedan; Jag och Midas götta oss vid vattnet innan kursstarten idag, vadå härligt eller ? ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0