Söndagen

Hej på er. Söndagen var Full,smock,späckad, därför jag inte bloggat. Den innehöll Rallyträning för mig och Midas och senare på dagen höll jag i valpträning kombinerat med Rallyträning :) Jätte duktiga var dom allihop, fast jag stakade mig och flummade till det, inte lätt de första gångerna jhu ;D Körde även Midas igen i pauserna med ENORM störning i form av en valp hängade efter oss genom momenten, och fy fan vad den klumpenm gör mig stolt! Full konsentration ändå :D Nu är det strax dax att anmäla oss till tävlingarna, det är det dära "stå" jag vill ska sitta till hundra först, ska börja lägga till störningar och se hur det går. Sen är vi redo att prova (y) Ja annars, livet går framåt jobb och jobb och vintertiden är här. Ska köpa världens varmaste jacka och mössa detta året för övrigt. Ikväll blir det såklart Midas-kväll, med tårta och damp :D Grattis igen min tok ♥ hej på er
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0