Orkan

Igår kväll förstod ni nog vad jag gjorde.. Jag tillbringa timme efter timme i garaget.."/ Det är inget kul å greja när allt bara krånglar och krånglar. Så tänker inte gå in påt så mycket tydligare. Men med världens bästa mekaniker till hands så slog vi ihop våra kloka huvuden ihop med hans styrka och mina smidiga händer :) så löste vi problemet tillslut. Bara å tuta och köra tills nästa fel dyker upp ;) Midas var med hela kvällen, han skötte sig relativt bra lite rastlöshet blev det ju mot slutet, skulle undersöka och smaka på allt :P men Eric och Erkki hjälpte till och underhöll han åt mig :) Tack (y)
Orkan varning utanför er också kanske ? Här är det de iallafall! Hua, Träna hunden förut och fick se till å hålla hårt i kopplett annars skulle nog till och med klump blåst iväg. Gick bra idag, var lite snickerier och så vid vanliga planen så var på agilitysidan, bland alla hinder och tunnlar och allt annat kul och hunden var fortfarande i fokus :D Seriöst vilket jävla flyt vi har nu! Framsteg på framsteg hela tiden UNDERBART ! Sen kom syster hem på fika, vi tog också en blåsig promenad i stan med hunna ♥ Nu är jag på jobbet, har börjat tidigare idag för att tjäna in timmar. Så har laddat med starkt kaffe för denna långkväll! Längtar redan hem ♥ Hörs senare hej hopp
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0