Fredag

För mig idag, då man jobbar kväll så jobbar man inte på riktiga Fredagar ;D Jag klagar inte. Idag, skulle sovit ut tänkte jag, men var uppe klockan 6 och var ute med vovvsingen. Tog en kopp och drog och körde ett halvt allvarligt pass i Brakelund. Vi fjanata oss mestadels och det måste man göra ibland släpa allvaret och leka lite kurragömma, kasta boll och bara ha kul med massa skratt :D Försökte ta några höst kort också men ingen sol, så allt blir ju så tråkigt. färgerna, ja dom fanns i varjefall, gör fint där uppe nu i skogarna. Så solen kom igen nu !! "/  Bara en dag lixom. Lägger ut bilderna som blev lite senare iaf. . Efter det så for vi på besök till Jennie och Fredrik och hade valpmys ♥ Vilken liten björn dom skaffat sig. "Putte" som är hans namn, var väldigt faschinerad av store Midas :) Tänk om han visste att han en dag kommer bli mycket större ;) Bra förmiddag med andra ord. Nu är det jobb jobb och jobb, och blev jätte glad när jag kom hit för söta Maria hade lämnat en present till mig, ett halsband som tack för hjälpen med hennes blogg, så sött :) TACK ♥ Från och med nästa vecka ändras mina arbets tider igen till dag :) Kommer bli skönt !! Saknat P något så otroligt ♥, inte mycket tid man fått ihop det sista. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0