Dumma gubbar

Hej regninga Tisdag :(  Men jag och klump klarade oss utan både på PW´n och träningen :D Jag stod i valet och kvalet imorses om jag skulle åka och träna eller inte, för igår kväll körde jag lite Rally också (gick fint), så var rädd att han skulle bara va loj och allt skulle bli pannkaka, men det var han inte. Han var pigg, gör pigg :D
Vad har hänt? beror det på viktminskningen mån tro? I varje fall så körde vi mycket halter idag, och att jag inte vill att han sätter sig utan fortsätter stå till jag kommenderar. Blir ju lite dubbla budskap där om man gämnför med lydnaden och Rallyn, men ja just nu får vi göra så ändå.
När vi nästan var klara så kommer en bil, men gubbar i och parkerar vi klubbstugan, tror dom skulle bygga på altanen eller någon, a i varjefall  så börjar en av gubbarna och vissla och locka på Midas, ööö whata fuck ?? Jag fråga vad han ville och blängde lite surt pån. Han sluta, tur för han :@ Midas blev så klart väldigt ofucuserad och undra vad det var för lusigkurre. Å !! Fick jobba stenhårt med att få tillbaka kontakten och avsluta så fort han "var med igen" A jag blev jävligt irreterad, men jag ska ju ha full focus på min hund så får se det som en störningsträning men seriöst skulle jag gå in på ett dagis t.ex för att arbeta, inte fan ställer jag mig och lockar och ropar på barnen ? Hur fan skulle det se ut? Puckon!
Fast jag vart irreterad på slutet är i varjefall nöjd med träningen. Min klump är fantastisk! ♥ Nu ska jag jobba och idag är det tur man jobbar inne :) 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Tänk om de va hundkidnappare:S

Svar: ne, inte med stege och såg ;)
Ronja Svensson

2012-10-09 @ 14:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0