tjena

Kvällsträningen gick över förväntan! Fick peta lite extra i början då det var vääääldigt mycket hundar på plan och kastande leksaker och annat kul. Men sen var hans ögon klistrande i mig.Var trevligt och träffa alla hund folk igen, och Nadine bjöd på glögg så inte fy skam alltså, lite julkänslor. Idag 1 November och det är as varmt ute ? Vart är krispet och snön ? Känner inte igen mig riktigt. Men får vara glad så länge träningsplanerna är bara. Fick mejl igår av Malin, min instruktör i Rallyn. På Söndag blir det träning i dom nya inomhus lokalerna i Saleby :D Nice och prova nya miljöer och slipa regnet om det nu skulle vara något. Inte många kurs tillfällen kvar nu, men har anmält mig till några träningskvällar och förmodligen kör jag på fortsättningskurs i Januari. Så lite vet vi vart vi tar vägen.Idag, jag ska baka en kaka, laga käk och sen nötta vidare med "stå" och lägga till två nya moment. Dom nya momenten är bland annat ingång från höger till vänster fotposition. Så jag har å göra. Hare bra nu ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0