Jag slutar aldrig förvånas

Av min hund.... Igår, träning på klubben, massa härligt folk och lika härliga hundar, Rallygänget var där :) Vi körde bana, "tävlingsform utan godis" Midas gick fint ♥ Ibland tror jag han läser själv på skyltarna för snabb som attan är han :P eller så vill han bara ha det gjort för å få godis ;) Men helt okej för mig. :)
Så var det lydnad, idag var blev det apport-träning. Nu drar han verkligen i den, han vill ha den, håller kvar fast jag duttar, lirkar med den, men sen är det svårt att stanna kvar när mamma släpper, varför ska man stanna kvar när man kan bralla iväg? :) Men som det känns nu så känns det bra, jag vet att det kommer. Vi kommer fixa den där jävla apporten också, vi har ju fixat allt annat som jag faktiskt inte trodde var möjligt ;) Sen blev man inbjuden till platsliggning, första gången i grupp. Jag la hunden med hakan i backen, gick två koppellängder ifrån, hunden låg, han verkligen låg kvar tiden ut, med hakan i backen, utan att ens slicka i gräset :O Som sagt jag slutar aldrig förvånas, vad fan är jag orolig för? Vi kan ju det här :D Glögg och pepparkaka fick avsluta träningen -mums-  Och kvällen avslutades på det bästa sättet som finns, i soffan under täcket, intill mannen i mitt liv ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: peter

Ni är grymma :) <3 <3

Svar: Du är :D <3<3
Ronja Svensson

2012-11-08 @ 09:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0