HLR och Rally

HLRutbildning igår, alla borde gå den. Nu kan jag rädda liv (y) tycker alla  företag kan skaffa hjärtstartare också. Efter jobbet full fart, hjälpte Teddy med lite små fix, hem, laga mat, käka och iväg på träning med klump :) Vi gick till träningen :) Har kommit på att precis tvärs över gatan finns en tillräckligt stor gräsplätt som är upplyst, super :D Midas var knäpp, så övertaggad, det bara exploderade för honom, sa jag fot så gjorde han alla trixs han kunde på under tre sekunder.... Jahapp, det var bara å försöka och tygla detta dynamitpaket, Börja med lite inkallningar så han fick springa av sig det värsta, han gjorde lite volter på vägen till mig (det sprätte gräs och jord efter honom) Han kanske kan börja arbeta som jordfräs? och snart kunde jag börja arbeta ordentligt. Han gick som en klocka min gris ♥ Efter våran träning kom alla valpar :) Kanske börjar bli tjatigt men dom utvecklas något enormt :´) Idag en ny dag, Rally på schemat, Hörs senare....Heyrå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0