Efterlängtad som vanligt

Denna ybber gooa Fredaaaaa :) Nils hade feber visa det sig igår, så hem och knarka metacam i några dagar och se om det ger sig. Kan ju bara vara ett litet virus, a vi börjar så iallafall. Han mår redan bättre kan jag ju tillägga :) Apport träning igår, går framåt, och har fått användning av Midas enorma ego, allt är ju hans. Så för att få fram ett stadigt grepp så.... Å kommer ju gå flera sidor för å förklara, får visa en film istället (kommer strax) tänkte bara skriva klart om dagen. Jobb, färgat håret på Hennie, städat, städat bil, tvättat bil, tränat Rally med syster ( Homer gör duktig, Midas cp-damp-brall hund (; ), och hämtat ut medicin till Nils. Det var min dag :) Nu ska jag ta och hämta vinkelslip eller något annat robust och försöka få till mina ögonbryn -.- ! Ha en bra Fredag alla ni :) Tjim Tjim


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0