Sovmorgon

Vakna pigg och alert 8, ni kanske tycker det låter tidigt men det är faktiskt hela 4 timmar mer än vanligt :) Idag har Midas fått simma igen. Vi var nere vid jetski hamnen. Han älskar det, och med det menar jag att han skiter helt i vad jag säger och kör på med sitt race -.- Hopplöst !! Upp, Ner, Dykningar, Gräva, Byta bollar, Ja full fart. Nästa gång ska jag ha med oemotståndliga köttbullar så jag får upp han någon gång. Nu har vi tryckt i oss Tacos för flera dagar, ska försöka smälta detta nu och ut i sommarn igen:D Hare gott !!


Kommentarer
Postat av: P

:) Du e bäst <3

2012-05-20 @ 17:43:44
Postat av: Svar

Du är min fine <3

2012-05-21 @ 12:56:03
URL: http://illgooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0