Rörigt

En jävla kaos morgon på jobbet !! Å !! Blir så frustrerad när inget bara kan flyta på "/ Blev väldigt mycket bättre när jag kom hem dock :) Min älskling var hemma från jobbet ♥ Mys ♥ Nu är jag på mitt andra jobb, och här verkar det kunnas gå bättre idag i varje fall, ikväll blir det jobb igen, attans hade tänkt träna med Klumpifer, måste träna agilityn, för snart är det ju dax för tävling igen :D Men hoppas kunna imorgon istället. Ett rörigt inlägg men är rätt rörigt nu och. Uppdate you later Hej Hej


Kommentarer
Postat av: Peter

Du är bäst babe <3 <3

2012-05-28 @ 10:28:14
Postat av: Svar

Du är gubben, du är <3

2012-05-29 @ 13:17:54
URL: http://illgooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0