Ny vecka

Igår : Har ju satt ut annons på Teddys katter och igår fick en av dom åka till sitt nya hem. Han fick en trevlig familj i Skövde och allt hade gått fint över natten också. Teddy har bestämt sig för att behålla lille Nils nu i varje fall. Så ska försöka få tag i en veterinär till kastering nu och :) Så nu kommer allt bli bra :) Sen var det skräckfilm, The women in black. Vi såg inte klart den, jag vägra USCH !! PHUU kanske kan kolla klart på den idag när det är ljust, för jag måste ändå veta vad som händer och hur det kommer gå ;) Legat tätt intill min man hela natten, tryggt och skönt ♥ Idag : Det känns att jag verkligen har fått sova i helgen, och bara samla energi ute i naturen. För idag är jag pigg och lite halvt tokii :) Nu kör vi på pass 2, och på min avdelning är det fullt nu ett tag fram över !! jätte kul :D Har vart lite tomt här på vår sida, så verkligen awsome !! :) Uppdaterar er senare bye bye :)

Kommentarer
Postat av: P

<3

2012-05-14 @ 12:23:59
Postat av: Svar

<3

2012-05-14 @ 12:44:17
URL: http://illgooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0