Ner i skiten men upp ska jag igen

Ja igår, for till Vinninga, tog en kopp med Jennie ute på hennes altan. Härligt, vill också ha, vill också känna landet !! Sen for jag och klumpifer till Brackelund körde igenom LK1án, gick bajs :( Laddade nog upp med för mycket förväntningar eftersom han verkligen gått klockrent dom senaste dagarna.... Så nästa gång ( idag ) Kommer jag gå in med noll förväntningar. Men självklart gick ju några moment bra, vi avslutade iaf med en härlig promenad i urskogarna, Rådjuren, Fåglarna och Hararna var med oss också :) Kvällen tillbringades i soffan framför Arga snickaren och Kniven mot strupen! :) Idag, redan Torsdag :D Fantanasitsk!! :D Och regnet tycks vara borta, mh mh mh me like a lot. Hum sedan då. Mitt självförtroende har fått sig ett par jäkla törnar det sista, går inte in på hur, men ska banne mig sluta äta !! Ska bli en 36 size !! Klä mig i kort kort, va riktigt utvikande. Bli en pinne!!  Nej verkligen inte. Brukar inte låta sånt trams dra ner mig, men igår gjorde det ont! Kan bero på att jag själv var så nöjd med mig själv och glad och trivdes.. men hee "/ Aja skitsamma kör bara !! Ska fan inte låta folk trycka ner mitt självförtroende. Jag Trivs jag mår bra, jag har röv och goa boobies ;) Men som sagt det gjorde lite ont "/ Buhuu ...

Fjantweilern ♥

Kommentarer
Postat av: Ida

Skit i dom och kör dit egna race!...Låt ingen trycka ner dig..du är så otrolig fin som du är och vem fan vill se ut som om man hade anorexia!? el något annat?

2012-05-31 @ 14:19:04
Postat av: Maria

DU är jättefin OCH bäst -glöm aldrig det oasvsett vad några puckon säger <3

2012-05-31 @ 14:20:22
Postat av: Svar

Underbara ni <3

2012-05-31 @ 19:08:02
URL: http://illgooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0