Morronträning

Igår lagade jag lite utav lyx midda till min älskling för han vart så duktig hos doktorn ;) Mysa till det lite extra bara sådär mitt i veckan kan jag verkligen rekomendera ♥ Midas den klumpen hade dock andra tankar, han vart lite utav huligan !! Tyckte vi var gör tråkiga som inte hitta på något skoj med honom. - någon gång Midas måste man ta det lugnt å ha tråkigt för att kunna ha kul också !! Han förstår mej inte "/ 7 dagar i veckan vill han ut på äventyr. Jag och men inte min kropp, har blivit lite utav en stel ömande gammal kärring som bara gnäller o gnäller :( Axeln är fortfarande inte bra heller !! :(  Längtar verkligen till sommaren nu, få ut och simma, träna upp alla muskler bli stark igen :) Idag UNDERBART väder, man blir lycklig å varm i hela kroppen. Efter första jobbpasset blev det lydnad på planen med klump :) Han tyckte nog att jag var lite knäpp, men när jag tagit fram köttbullarna var det inte så dumt ändå ;) Kom in och då hade P som vanligt fixat Kaffet till mej och skrivit både här och där i lägenheten små söta fina ord! ♥ Lyckligast ? Ö !! AA !! :D ♥ Idag kommer också Sandra hem och klipper till mej :) Bli lite mindre slitnare så att säga (y) Uppdaterar er lite senare om träningen i morse för nu är det dax och ta på sej lurarna och ringa på! Hare bra mina vännor! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0