III

Hej alla glada!! :D Sommarkänslor i hela kroppen !! Blev typ chockad när jag öppnade dörren i morses och det typ inte var någon tempratur skillnad alls. Första jobbpasset gick som en dans idag, rattade skurmaskinen i 110% och moppa så smutsen for all världens väg :) Tänk vad vädret gör ? allt blir så lätt. Kanske ska ta mig själv ett premiär dopp idag ? Någon som vill med :) Helgen har annars varit helt fantanastisk ♥ ♥ Fått så mycket gjort, fått vila ut mig, vart ute i solen, aktiverat min hund ordentligt, och pussat extra mycket på sambon ♥ Kan med gott samvete köra ingång med denna veckan nu. Vi får se vad dagen bjuder på - jag hoppas på lite glass - Nu dax för jobbpass två. Hejråå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0