Hamilton

Hej min vännor :) Igår blev det film och inte vilken film som helst, utan den jag sett fram emot hur länge som helst Hamilton !! Men gud så besviken jag blev :( Handlingen sög getpung och Mickael Persbrandt var inte ens snygg "/ Och hans karaktär var ingen "Gunvald" heller !! Den var mest sorglig rakt igenom, så tyvärr 2 av 5 toast.
Nu har jag jobbat första passet, det var kaos. Det blir bara rörigare och rörigare "/ Men nu får jag köra vidare på nästa pass och hoppas det går bättre :) Ikväll, vad jag känner nu iaf, ska jag och Midas till klubben och köra Lydnad. Hoppas min energi håller i sig för den är det inget fel på nu, friskt härligt väder gör mycket :D Och en sambo som fixat kaffe till en när man kommer hem ♥ Ja vad kan då bli fel ? :) Bjuder på lite mer bilder på badpojken från gårdagen :) Härlig Måndag på er hörrni !! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0