Gummistövlar

Hej, Min kära mor var hemma på en kopp igår. Alltid kul och ses, men hon verkade deppig, Tror det kan bero på att hon sitter själv uti bondelandet varje kväll "/ Får lite dåligt samvete att jag inte är där så ofta, men läget är tyvärr som det är just nu, för mycket å göra !! Sen ville hon att jag skulle riva ner bromserna på hennes bil i helgen och. Men hur ska jag hinna ? Klart jag vill, men hur !! ( måste försöka prioritera ) Jag överlevde i varje fall kvällen igår och jag kunde sova. Kan också bero på att jag mesta dels satt under täcket !! ;) Filmen är sevärd vill jag i varje fall påpeka, Peter fick ju berätta vad som hände, och ja den var bra, lite weard slut dock, både sorgligt och glatt, men det är väl så en skräckis ska vara. Nu idag : Fortfarande pissväder ute :@ Den enda fördelen med detta är att man kan ha roligt i rondellerna med bästa sjufyrafem (y) Wiiee !! Annars idag ja vad händer, inget planerat skönt. Dagar jag inte har något å göra brukar det bli massor å göra sådär fram på slutet av dagen, men då är det oftast saker jag vill göra och tycker är kul :) Ha en goo Tisdag alla ni för det ska jag ha i gummistövlar och regnrock !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0