Flaskpost

Ja gud vad vi bada igår, kan inte förstå det, vattnet var ljumet inte ens svalkande :D Fanny jag och Midas hade gör sköj, sprang och busade och plaskade i över en timme :) Midas fick kämpa som attan, han är ju alltid van att ha flytväst men idag var första gången han fick simma utan, jag var ju ändå precis intill ifall något skulle hända. Så på kvällen hade jag en väldigt trött men nöjd hund :) Hörde ni om lastbilen som välte vid ljung igår med massa flaskor? I vilket fall hamnade en del av lasten hemma hos oss ;) En blandad kompott från öl till Pommac, Teddy hade fyndat lite :) Dock dricker ju inte jag läsk men Peter var hel nöjd i varje fall :) Idag hmmm kanske ska få tummen ur att åka å titta på hund dagiset. Vi får se ha en bra dag hörrni!! Hejråå :)

Kommentarer
Postat av: P

<3

2012-05-22 @ 11:12:43
Postat av: Svar

<3

2012-05-22 @ 12:24:57
URL: http://illgooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0