Storm

Igår kom syster hem, vi tog en promenad i staden. Det blåste verkligen storm, så var inte direkt så man kunde njuta av solen. Men får se det positivt, det torkar upp fortare (y) Sen tog vi en kopp och pratade motivation, Ida och Homer har kommit in i en svacka precis som jag hade gjort för ett tag sen. Gav henne mina tips, och hur jag gjorde. Så hoppas dom fått sig en liten spark i räva nu, för att fortsätta framåt :) Inte se allt det negativa utan bara det positiva, av vad dom faktiskt kan och har gjort!
Sen var det det vanliga, matlagnign med P <3 Mys till familjen annorlunda (jag vill aldrig ha barn) Och sen sängen. Migrän och skit tar musten ur en.
Och idag, min fucking halls svider "/ Orka dagen -jooodååå-
Efter jobbet ska man iväg och sola med världens bästa Maria :) Behöver känna mej lite fräsh igen.
Annars ska jag bara ligga under täcket idag! Hujedamej Tisdagar! Hujedamej för världens tråk inlägg! Men så äre idag!




Midas är alltid glad i varje fall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0