Sol underbara sol

Vår idag!! Tjalalalala :D Underbara väder, seriöst solen sken på oss denna morgonpromenad! Jag som var så morgontrött blev helt hisspig :) Välkommen underbara vår (y) Ja som sagt igår var jag och Maria och sola, helt lövly, man känner sig som en ny människa :) Man behöver pyssla om sig själv ibland och :P Sen var det bara mys med gubben min, min hals vägrar bli bättre :( Och idag är det värre..... Men det måste jobbas på ändå. Idag får vi lite besök från våra andra kollegor från Kristianstad kan lätta upp stämmningen lite kanske :) Ikväll hoppas jag det blir massa träning på klubben, någon mer som ska dit ? :) Hare bra nu alla :D



Så här mysigt hade vi det innan jag for till jobbet <3 Ville allt ligga kvar och snutta bakom hans goa mjuka öron!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0