bildbomb 4-03-12

Ja på picknick for vi iväg :) Var på Arken (ligger nästan borta vid Tun) Hade en underbar stund vid vattnet, helt vind stilla och inte så farligt kallt heller. Midas dundrade omkring mer vild en tam och hade gör kul :D Mammas pojk <3 När vi väl skulle åka hem så vart det punktering -.- Prövade pumpa upp det med min lilla pump, jag alltid har med mig, eftersom jag är bäst på å få punkering :P Men höll inte länge.... Teddy var snäll och kom med ett hjul så vi tillslut kunde komma hem.. Mamma kom förbi också när vi stod och byte däck, hon var lite små chockad av å se hälften av unga skaran mitt uit buchen :) Nu har vi lagat Tacos och myst till det, har också vart ute å åkte med Teddy och hans så kallade Jeep på crossbanan i Råda haha gör kul! Snart film å sen natten, för imorrn börjar det igen! Å joo jag älskar min underbara man!! Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0