Uppe i varv jävel

Vart underbart å haft en ledig dag mitt i veckan, eller i varje fall ledig från ett jobb. Idag, en ny Måndag enligt Stefan -.- happykiller !! Men snart Fredag, redan imorgon mh mh mh... :) Dagen började typ kaos på jobbet, fick ta det mesta själv då folk snuttat kudden för länge "/ Har inte hunnit varva ner än, men det är nog lika bra, så kanske dagen går fortare :) Ikväll ska jag till klubben träna igenom alla momenten i "hoppklassen" snart dax för tävling igen ju :D Taggad till tusen !! He jag uppdaterar senare och slänger förmodligen in lite kort från träningen :) Hare bra nu :) Å jo... Måste bara skriva att jag ÄLSKAR min underbare sambo mer och mer för varje dag ♥ Du gör mig hel ♥

Kommentarer
Postat av: P

Älskar dig också :) <3 <3 <3

2012-06-07 @ 13:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0