Pirrigt

Igår tog jag min klump, gick helt spontant ut på planen och körde linförigheten, bilar, folk och galna mopedister runt om oss. Och hunden gick som en stjärna!! Kontakt till max! UNDERBART!! Mitt lyckopiller, min bästa vän, attan vad du gör mig lycklig ♥ Vi är strax redo för att ta nästa steg in i tävlingslivet. Jag är så laddad! :D
Trodde knappt jag skulle komma ur sängen i morse.. Så jädrans trött -.- Har nog aldrig haft så små ögon - !! Å varma sköna säng, jag saknar dig så !! - Men nu är jag iaf inne på pass två och har överlevt. Jag är nervös idag, lite pirrig och full av förväntan. Måtte denna tävling gå minst lika bra som den andra (y) eller om vi säger så här, måtte hunden hålla sitt damp humör i shack !! :D Nadine följer med och peppar och jag ska tvinga henne filma ockå :) Önska oss lycka till! Det är student idag i staden. det märks folk som stressar omkring över allt, känns som det var igår jag själv sprang ut :) Vilka tider, vilka minnen :D Saknar den tiden massor, allt var en ända lekstuga, inga ansvar what so ever. Men snälla student släp, galna föräldrar håll er undan från mig idag, jag måste stressa som attan om jag ska hinna fram ;) Hare bra hörni! :)
Och du, Peter, tack för du alltid finns där för oss ♥ Fast vi oftast är huliganer och aldrig kan vara still, drar med dig på våra äventyr och fix ideér :) Du är bäst ♥

Kommentarer
Postat av: P

Finns alltid här för er <3 Älskar våra äventyr å ja älskar dig :) <3 <3

2012-06-13 @ 11:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0