Midas

Lite mer ingående kan jag ju skriva om min klump ♥ Jag och P, var ju i Skövde i Fredags, var inne på Hööks som precis öppnat där :) Inhandlat blev en spårlina -finaly- Och inte först och främst till att spåra utan till frihet för Midas :) Tänk nu sliper jag åka flera mil för å släpa honom så han kan bralla av sig, nu räcke det att jag går över vägen. Så skönt, slipa vara orolig ifall han skulle bralla iväg ut i trafiken eller så. - Underbart ♥ - Så nu kan vi också träna mer! Wiihoo ^^ Jag har inte vågat titta efter än om jag och Midas kom med i finalen till Tibro på Onsdag. Förmodligen gör vi inte det eftersom vi inte vart med hela cupen, men som sagt man vet aldrig. Ska skaffa mod och gå in och kika snart :) I varje fall får man va med och tävla ändå för skojs skull, funderar lite på hur jag ska göra. Är ju en bit att åka och bilen tankar sig inte själv och för den delan lagar sig inte punkeringen av sig självt -.- Mina bilar är bäst på att få plattfötter!! Å vad gör jag för fel! :D Uppdate later hejråååå :)


Kommentarer
Postat av: P

<3 Du e bäst älskling :)

Svar: Ne du är gubben <3
Ronja Svensson

2012-06-18 @ 09:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0