En ny hund förare ? :)

Ja igår, jag var riktigt trött i huvudet när jag kom hem, inte van att jobba heltid lixom. Kan ju finnas andra orsaker också, tjöt, tjöt, tjöt !! Men hoppas att huvudvärken glöms bort när lönen kommer (y) Medans jag fixade maten så var min super älskling och byte däck på sjufyrafem, så nu är han rak igen :) Efter maten gick vi ut på planen och körde lite lydnad, hunden gick mest två meter ifårn mig, dock med kontakt ;) Tror det beror lite på att han inte är van vid linan hängande efter. Han var väldigt arbetsam och alert under hela tiden i varje fall :) Sen... å vad jag ångrar att jag inte filma !! Peter körde linförheten :D Såg underbart och proffsigt ut :D Kanske dom som ska starta Lk1án istället ? ;) Skit kul å se sin egen hund jobba på håll och speciellt när det gick så bra (y) Jo jag kollade ju upp om vi kom med i finalen .... och... VI KOM MED :D !! WIIIII !! Så imorgon åker vi ända bort till Tibro och kör en final :D Peter är med denna gång och hejjar på. Ska bli så roligt, skitsamma om vi inte får pallplats. Enligt mig har vi redan vunnit ♥ Och har ni tänkt på att det redan är Midsommar på Fredag ? Attan vad tiden flyger förbi :) Men så är det väl när man är lycklig och road konstant ♥ Hare bra nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0