Underbart

Snacka om att vi hade världens underbaraste kväll igår ♥ Hade bokad bord på Terrassen, så där satt vi en del av kvällen och njöt av jätte god mat och bara rodde om varandra ♥ Vackert väder å allt var i klockren stämmning ♥ Så det ska vara :)
ev idag efter jobbet åker jag och tittar på en ny bur till Midas, jag själv har lagt ut en annons på blocket, så nu har jag fått napp :) Hoppas bara kära 745 vill dit ;) Det är i varje fall en Robust dubbelbur passande 945 (y) Hon själv hade haft rottisar i den så hoppas den ska passa, visst är Midas en XL-Rottis men jag måste ju pröva :) När det var så bra pris också! Ni får ha en bra dag, för det lär jag ha i detta underbara väder (y) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0