Rally it is

Hej å hå! Efter jobbet, iväg till Brackelund, på schemat idag stod det Rallylydnad. och med hjälp av klickern, ja min hund var väldigt, väldigt dyr just då om jag nu säger så ;) Sattsade på snurra, och högerfot. och allt gick smärtfritt, han förstår så fort. Rallylydnaden, tror jag verkligen är något för oss :D Gör kul !! och att det är sådan variation, Hoppas kunna starta i höst :) (y) Tog lite porträtt bilder också, se nedan :P
Sedan for jag förbi Ida, mamma var också där, dom kittade fönster och jag drack kaffe :) - lövly och se andra jobba - Hemma tog jag tag i sysslorna, älsklingen kom hem och vi käkade mat -fiskbullar is that shiit-
Sedan.. hmm jag vet inte vad som flög i mig. Medans P tog sig en hojtur, ja då gick jag. Jag gick och gick & gick lite till! :O Slutade i Sävare där Peter fick komma å hämta oss. !! Oj så duktiga vi var :D ( stolt ) Var lite orolig att Midas inte skulle orka, men lite plaskande i dikena på vägen gjorde susen :) Så åkte vi vidare, kollade på en ny bil till oss :D Och ja så nu har vi en ny bil, hämtar hem den i helgen :D LYCKA !! :D mh mh mh .... Så nu sliper jag snart  sjufyrafem! ( trallar )
Hem duns i säng, väldigt trött men hade svårt och somna ändå, dels spralligt glad för nya bilen och dels för att jag inte kunde sluta titta på min Peter ♥ Ligga i hans famn se han så fin, känna all hans kärlek mmm  ♥ Underbart ♥
Idag, -grus i öga- Gäsp !! Men bara att köra på, Efter jobbet blir det en kopp med Jennie, sedan blir det träning igen med min dunder klump :) Hare gott alla ni !!
 
- Charmigaste fjantweilern ever -
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0