Kompenserar

Med tanke på dålig uppdatering från mig set senaste så gör jag ett litet kvälls inlägg :) Vi for ut till Ida och Sahlis på en kopp kaffe, mamma var också där :) Tjöta med dom en stund och försökte få Homer att sluta hoppa på studsmattan å skälla å skälla, ja ni läste rätt hunden hoppar verkligen studsmattan !! HaHa :D ser väldigt gassigt ut, bara han kunde vara tyst under tiden med så ;) Jag får ta och filma nån dag så ni får se, innan dom gör sig av med hans älskade leksak ;) Sen for vi till garaget, kollade om niofyrafems v.låda hållt tätt efter packningsbytet gjorts.... Men he, inte då!! :( Så nu söka vidare efter felet, som ev är hittat. Men gör ingen seger dans än. Snart blir det strög med e-trenoll :) ha en bra kväll nu alla ni :)


Kommentarer
Postat av: Sophie - miss Trucker ☆

Haha, kul! tycker absolut du ska filma när han hoppar studsmatta :)

Svar: De ska jag göra :)
Ronja Svensson

2012-07-17 @ 17:44:56
URL: http://sophiemargareta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0