Förlååååt

Efter Gatebil har jag inte förän nu vaknat till liv :D Mycket bilåkande hela helgen lång ;) Kommer bjuda på en rejäl bildbomb i nästa inlägg till er :) Och igår var en väldigt stor dag för mig och bloggen, hela ett år har den existerart :D GRATTIS illgooo !! ♥ :D :D
Idag startade dagen med att älsklingen väckte mig och sa att frukosten var klar ♥ Sedan tog vi alla tre en rejäl PW i backarna upp och ner i Giacomina. - duktiga vi, i varje fall duktiga Peter :O Kors i taket, han hängde på :) - Sedan idag har vi bara strossat omkring... Vart på stan och köpt en glass och bara göttat oss, Midas fick plaska i fontänen ;) Hans höjd punkt på dan.. hmm glaasen också i guess ;) Nu ska jag sortera ett x-antal bilder så på återseende! Hejrråå :)
 
 

Kommentarer
Postat av: P

Du är bäst älskling :) <3

Svar: Du är babe <3
Ronja Svensson

2012-07-16 @ 15:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0