Effektiv

Heeeeej !! :) glömde ju skriva igår att efter PW´n så körde jag Rallylydnad med klumpifer. Snart, snart sitter snurren och höger foten bara lite finslipningar kvar :D Sen ska vi börja lära in mer moment, så kul !! Jag har känt mig så effektiv dom senaste dagarna, hinner med allt det jag vill göra och måste göra (y)  Som igår, jag vet faktiskt inte själv hur jag orka eller hann med allt men det lyckades, men hjälp av sambon såklart :) Vi slipade och målade en tll vägg i garaget också, så snart kan vi börja snickra arbetsbänkar :) Kommer bli gör bra. Idag, ja det ekar typ på jobbet, men nu har vi flyttat ihop oss till ett bord i varje fall, märks att alla suktar efter semestern, lite flumigt och galet ;) Ikväll så sent som nio ska jag möta upp semestergänget från jobbet och käka på Harrys, ( Tisdagsklubben ) Får se hur pigg man är imorgon - huuuaa - !! Men kommer säkert va gör trevligt :) Nu ska jag jobba jävel! Hare gott ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0