Jobb idag ändå

Igår var det fix o trix med Midas. Kloklippning och öronränsing m.m Sedan kom syster och vi pratade framtidsplander och taggade varan till ett lyckat arbetsliv (y) Jag ser faktiskt lite ljus i horisonten nu För jävla härligt!! Och så kom hem trött älskling hem, han hade jobbat över så jag hade fixat maten och dukat till honom (måste pyssla om dom man älskar) slappade lite och så tog vi en promenad och duns i säng!
Idag då, som tur var gick man upp i tid, för vid nio ringde Chefen och ville att jag skulle komma och jobba! Nu med en gång :) Så nu sitter jag här en liten sväng, ett projekt var tvunget att bli klart idag.
Efter jobbet blir det förmodligen ett NERVÖST sammanbrott HAHA Förklarar sen! Tagga Tagga! Ha de gott så länge Hejråå

Kommentarer
Postat av: Ida och Homer

De kommer bli så bra!...TAGGA TAGGA!!!

2012-01-31 @ 13:46:51
URL: http://idamaiden.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0