Spontan kalas

Ja jo jag vet ju att Syster fyllde år igår, men inte att det skulle vara kalas :O Mamma fyller ju år i veckan också och vi brukar alltid ha kalas helgen efter men he utan dom hade bara glömt och medela mig å Peter. Som tur var så fick vi va med på Teddys present :) Gött och slipa och laga mat också, för mamma bjöd på smörgåstårta - mums - Jo, för fan var ju hos pappa igår också :) Var där och lämna v70in som jag lånat en sväng. Kaffe och hundmys :) Alltid lika trevligt!
Nu börjar vintern verkligen komma, var ca - 7 igår, man har ju nästan glömt av hur kallt, igentligen kändes. idag är Midas med Peter, Dom ska ju in i lägenheten idag också, så för deras del blir det väl en heldag i garaget (y)
Ja nu måste jag jobba vidare, har ett högt tempo som måste hållas!! rock on



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0