Nytt år med massa möjligheter

Hellu mina vänner :) Ja nu var det slut på ledigheten.. för gott känns det som "/ långt kvar till semstern, men nu är det ett nytt härligt år att ta tag i :D Nämligen mitt år (y) Och inga fel och träffa kollegorna igen:) Helgen har varit helt fantanaskisk! Underbara vänner min goa familj och min underbare sambo och hund <3 Idag har jag och Peter vart ihop i hela 6 månader <3 Fast det känns som evigheter.. alltså inget negativt i det utan bara massa possitivt :D Vi känner varann ut och innan vi två är en lixom! Och tiden går ju faktiskt fort när man har roligt!
Idag på fm var Jennie hemma på en kopp innan jobbedax. Trevligt. Och imorrn ska jag dit när jag ändå passerar. Ska till Brackelund och köra upplet med hunn. :) Nu ska det jobbas som fan. Vill hem till älsklingen och ha MYS!!<3



Kommentarer
Postat av: Peter Larsson

Vi för alltid <3 Älskar dig :)

2012-01-02 @ 14:52:58
Postat av: Svar

Alltid vi <3 Älskar dej också <3

2012-01-02 @ 16:53:55
URL: http://illgooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0