hurtigt värre

Efter jobbet igår, var jag o Peter och handla. Köpte också hundfoder. Har ju prövat en ny sort en månad nu, och fyy fan byter ALDRIG foder igen! -Best in show lam och ris - Kommer det alltid förbli! Midas funkar kanon på det, fattar igentligen inte varför jag fick för mej och byta. Av det andra fodret (kyckling och ris) har hans mage vart kass och har upplevt att hans päls blivit matt och han haft mindre ork. Så nej aldrig mer någon ändring här inte.
Sen firande vi vår 6 månaders dag med att bara va med varan <3 Han är verkligen manen i mitt liv <3
07.00 någon blandning mellan pw och joggning runt staden med Midas! Underbart, man verkligen vaknar till liv :D Det behövs, speciellt dagar som Tisdagar. Midas håller inte med mej! Sen var det pyssel, kloklippning, öronränsning, borstning och svansklippning! Han hatar  mej nu ;) Men vid middan sen var han min vän igen (konstigt va?) Att han inte förstår att jag gör alla dessa jobbiga saker bara för han skull? Jag tycker inte heller det är kul, men känner mej väldigt nöjd när allt det där är gjort. (y) Har ni någon speciell time för kloklippning och sådana saker? Jag t.ex klipper klorna när det börjar klicka i golvet när han går, det funkar fint för oss. Hur gör ni?
Har suttit hela dagen och försökt hitta motivation till å jobba. Jag vill jobba dag igen "/ Men chefen gav en liten antydan igår om att ev. i slutet av Januari kan det finnas hopp :D Håll tummarna för mej mina vänner :) Håller på och pillar ihop träningschema till mej och hunn. Lägger ut det sen :) Ha de gott alla Hejrååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0