lillördaaa

Hello! Känner mej som en helt ny människa idag, ingen aning om varför, bara trivs med allt lixom, ett smajl på läpparna heletiin! Lill lördag är det ju iof. Blev inget brallibrall igår, Bror kom hem och käka o tjöta :) Men däremot drog jag och Peter senare till tennisplanen och släppte Huliganen :) Så lite Brallibrall blev det ju (y)
Och min man städa och lagade mat igår, guldvärt en dum Tisdag Han är bäst!!. Idag då, jo världens bästa Maria fyller år <3 Grattis och hipp hipp hurra på din dag:D Hoppar lunchen idag för å sluta lite tidigare. Dom ska in och fixa i lägenheten, vårat dörrhandtag har typ ramlat dän och duchslangen har sitt eget liv. Sen ska ja göra lite ärenden åt pappa också. Men jag återkommer ikväll, hoppas jag vart iväg å tränat på klubben och! Rock on!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0