Ny vecka

Helgen har varit förträfflig! :) I Fredags var vi hemma hos Erki och Jennie och käkade god mat :) Blivit lite av en tradition så där på Fredakvällar (y) Jag och Jennie planerad även utgång nästa helg, var ett tag sen vi hade tjejkväll :D kommer bli hålligång (y) Sedan tog vi premiär ströget med nya d5án :) Peter helnöjd å jag med. Lördagen for jag iväg på lite morgonträning på klubben. FY SATAN vad kallt det var, så blev mest lite kontaktövnigar och inkallningar för å röra på oss å hålla värmen! Så åkte vi till garaget hjälpte till och slipa in ventiler å så :) Kul när man är till nytta :) Hem till värmen och gjorde oss klara för å åka till Jim. Vi skulle ha kalas för honom hela familjen, han fyller år den 7´de, så vi passa på helgen innan :) Var en trevlig kväll med alla nära å kära <3 Självklart blev det strög efter de. Söndagen, bara va å ha det gött! Tacos och film mys med mina underbara grababr <3<3 Precis så en söndag ska vara. Nu är man på jobbet, är så glad!! För här får man massa uppskattning :D:D LOL!
Efter jobbet blir det träning med klumpifer <3

Kommentarer
Postat av: Peter

<3

2012-02-06 @ 11:11:35
Postat av: Svar

<3

2012-02-06 @ 11:20:56
URL: http://illgooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0