Gooo Kväll

Idag har vi försökt ta några bilder till våra Julkort, två av dom ser ni nu i vårt jultema här på bloggen, var rätt tråkigt, molningt väder ute men jag är nöjd ändå :) Inte illa att få klumpifer å sitta prick still med luva och all annat. Annars idag gjorde vi får första träning efter vintervilan och som alltid efter vila... världens bästa hund! ♥ fast vi hade kasst, isigt underlag och allt var slassigt och jävligt så var han så grym !! Nu taggar vi till nästa träning som är på Onsdag på klubben :) Efter det så var mamma, Jennie och Putte hemma och fika. Jag försökte få dom å äta upp dom sista lussebullarna men icke, jag och Peter har ätit lussebullar så det räker nu, vill inte se dom mer ;) Mamma åkte, och vi andra tog en promenad med hundarna i parken, strossade omkring och lukta på piss och skit. Yäpp. Jobbar kväll denna vecka, eller just nu iaf, beror på om jag säljer målet för dagen annars får jag inte jobba reserande dagar! Å vad jag älskar denna press och stress :] än så länge går det bra, men det ska ju hålla också hela kvällen. Längtar efter grabbarna ♥ Vill hem..... Hare gott vänner Och här får ni ett julkort :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0