Underbar kväll

Inte så ofta jag lyfter fram Lidköping, men som igår hjulafton mitt i centrum, motorentusiaster överallt, alla var glada och vädret var på topp :) och det måste näst intill vart rekord på mc-ledet ? tog ju aldrig slut :) Midas var som sagt med, och när alla mullra förbi ja då låg han och typ sov ;) gooing, han bryr sig verkligen inte om något... fast nu ljög jag lite, det fanns ju faktiskt människor som hade mat i nävarna! xD Matvraket mitt!
Efter det så åkte vi vidare till efterträffen vid köpcentret. Mycket, mycket folk, tråkigt nog var belysningen av, så man fick näst intill känna sig fram ;) I vilket fall, vi var ju där med etrenoll, och det var massor med folk som kom fram och undra över bygget och var facinerade :D Skit kul, min man han kan (y) ♥
Härlig kväll med allt av vad man älskar mest!
Idag, ÄNTLIGEN Fredag !! :D Denna vecka har vart lite seg tycker jag, men som sagt nu, äntligen Fredag. Oj vad jag kommer njuta av denna helg ska inte göra något. Bara va med grabbarna å hare bra! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0