Traillöpning

Motivation, motivation !! Ge mig motivaion !! Har fasiken inte än kommit igång efter semestern, är trött konstant hela tiden "/ Har ingen motivation till något! Tänkte jag skulle höja "min träning lite" för å få mer energi, men får ju så jävla ont i föttterna av dessa jädra PW´s på hårt underlag, så nu prövar jag och klump något nytt - Traillöpning, fötterna inte nere i backen så ofta... eller hur ? ;) Vi måste testa och se, klumpen lär ju uppskatta skogen iaf :)
Annars idag, ska vi gratta Peters pappa som fyller år :) sen om orken kan komma - bad av Midas! lortgrisen nummer ett! ♥
 
Skulle lagt upp en bild, men hee det går ju inte, för blogg.se är sämst!! bloggbyte snart kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0