Sol

Färgade och grejade med Fannys hår igår, nu är hon sitt vanliga bruna jag igen :) Blev kanon (y) Idag lyssner solen över lilla Lidköping, det gör humöret på topp :) Så mycket jag vill göra, men tydligen så hade dygnet inte tänkt att förlänga sig.... Men idag står första hand Midas på schemat, hunden ska få få gå ett ORDENTLIGT lydnadspass! Det behöver han och framför allt jag också, vi hade ju tänkt att starta en träningstävling här i Augusti, och kan med fördel vara bra om man kan alla moment, någorlunda iaf. x)
Annars då, jo jag vill ha mera semester, det var ju så skönt !! Kommer ta ett bra tag för mig att komma in i rutinen igen känner jag. Men som sagt idag lysser solen och idag känner jag mig pigg och glad :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0