Passivitet

Är något Midas inte har ett dugg av, men vad säger man sådan hund sådan matte, eller va? ;) Blir det tråkigt minsta stund ja då tjötar han och tjötar ( schäfer varning ) Har väldigt svårt att slappna av, måste sten koll på allt i sin omgivning, man kan ju missa något lixom ;) Inte så att han blir bångstyrig, men huvudet går hit och dit, upp och ner likt en ugglas.
Idag var vi framme på stan, satte mig i ett av shoppinghusen där det passerar mycket folk. Och så fort han slappna av, satte sig ner, la sig ner ja vi minsta lilla avslappning då klicka jag, och tillslut hade jag en hund som låg lugnt och still bland massa barn som skrek, folk som provocerande gick nära bara för att. Duktiiii ♥ Inte så dumt å ligga still ändå, när det regnar köttbullar ;) Lyckad dag! Å klapp på axeln till mitt tålamod och :) Nu blir det hemmagjord köttsoppa med pälsk ♥ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0