Motgångar

Jag trodde Peter var knäpp när han väckte mig imorses! Det var ju mörkt ute? Trodde det var alldeles för tidigt att gå upp men he, nu kommer den mörka årstiden... Blandade känslor om detta.
Ja i vilket fall som hälst så gick träningen inte så bra igår. Men inget fel gjort av Midas det var mig det var fel på, jag lixom vågar inte lita helt hundra på att han stannar vid min sida så går hela tiden och nöter på att han ska va slickad mot mig istället för å fokusera på det vi behöver fokusera på. Jag måste släpa taget lite, drar han ifrån mig för å hälsa på alla roliga hundra och männiksor, ja då får han väl göra det. Jag kan ju aldrig korrigera eller veta om han ens går dit om jag inte lättar lite på trycket. Jag bara tjatar och tjatar :(  Det som ligger i grund och botten är som så att jag är rädd att han ska bli biten och skadad om han går fram till fel hund. har hänt förrut "/ men måste gå vidare, släpa det där. Jag skulle vilja vara en hund bara leva i nuet och inte tänka så mycket.
Börjat lära in Apporeringen på annat sätt nu också, Nadine hjälpte mig lite igår, men då var hunden redan så loj så vi körde lite hemma istället. Kommer nog ta ett tag innan det sitter, men det är nog det bästa alternativet att göra som hon visa. förklarar mer i ett separat inlägg. Annars var kvällen lugn, halv åtta hos mig och mys i soffan med mina hjärtan ♥ Idag hade jag planerat massor, men jag får släpa allt då jag är halft sjuk och kroppen säger ifrån. Den vill inte, jag är trött och mest lätt irreterad och  tvinga sig till något då, ja då blir det inte bra. Nu ska jag jobba hörs senare hej hej 
 
Vi två ♥

Kommentarer
Postat av: P

Ni två <3

Svar: Vi tre <3
Ronja Svensson

2012-08-30 @ 09:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0