-.-

Träningen gick typ helt åt pipsvängen!! Midas gjorde precis som han ville :( Jag började med agilityn för å få upp lite energi men he, inget bet på hunn idag...
Midas tankar under träningen var typ nog så här: traalaala vad luktar det här tralala, oja måste ju kissa lite här också, traalala jaha hon vill att jag ska hoppa :D traalala, jag tar några hinder åt andra hållet också traalaala, det här var kul, wiiihooo :D Oj vad var det för något traalaalaa, men gud vad hon skriker där borta traalalaa jag går åt andra hållet traalalaa!!
Irreterad och jävligt förbannad körde jag bara lite frittfölj som avslut, där gick han lite, lite bättre men inte alls "Midas" Värmen ? Korven var äcklig ? a jag vetti fan !! Peter var med så avslutade med lite fototagning.
Och när jag höll honom i min famn smälte jag igen, min dumma underbara hund vad jag älskar dig ♥ ♥ Och så var allt dummt glömt :) och vi åkte hem glada och laddar för nästa gång istället :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0