Varje dag i hela mitt liv

Ja idag startade mitt nya liv, kombinera 2 jobb och jobba 6 dagar i veckan! Upp klockan 4, ge hunden mat, ut med han, slänga på sig kläder och iväg till coop för å starta 0500 till 0700, sedan hem dusha spackla sig, äta, ut med hunden och till nästa jobb som startar 0800 till 14.30 orkar ja? hmm.. jag måste orka! Men är det detta jag ska göra resten av mitt liv ? Nja inte direkt lockande. Men just nu har jag inget val, jag kör tills det inte går mer!
Efter jobbet ska jag hjälpa syster en sväng, men sen ska jag bara va och ladda om för morgon dagen! Hoppas ni förstår om det blir lite dåligt med uppdatering ett tag tills jag hittar rutinen igen! Ha en goer dag alla ni, för det ska jag ha så gott det går
Det är er jag kämpar för <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0